21 Ocak 2010 Perşembe

Marcello Lippi: "Juventus Çok Kaliteli Bir Kulüp"


İtalya Milli Takımı Teknik Direktörü Marcello Lippi'nin, İtalya'nın saygın kulüplerine ziyaretleri devam ediyor. Lippi, son olarak kendisinin de geçmişte uzun bir süre hocalığını yaptı Juventus'u ziyaret etti. Dün sabah ziyaret ettiği Vinovo'daki tesislerde oyuncular ve teknik heyetle bir araya gelen Lippi, Juventus Channel'a da önemli açıklamalarda bulundu. Lippi açıklamasında, "Kulüp ziyaretlerime devam edeceğim. 2-3 aydan beri son maçlara kadar olan periyotta sakat olan oyuncuların son durumlarını, neler yaptıklarını görmem için bu ziyaretler çok önemli. Sezon sonuna kadar bütün maçları izleyeceğim ve en iyi olan oyuncuları da milli takıma çağıracağım." dedi. Ayrıca Lippi, "Juventus, en iyi İtalyan oyuncuları ve potansiyeli en yüksek oyuncuları daima kadrosunda bulunduran bir kulüp." derken Amauri'yla ilgili olarak da "Herkes onu milli takıma çağırmamı umuyor. Ama öncelikle Amauri İtalyan vatandaşı olmak zorunda. Ben yalnızca İtalyan vatandaşı olan oyuncularla muhatap oluyorum." dedi. Başarılı hoca son olarak Serie A'daki genel durumu da değindi. Lippi, "Bu haftasonu Milan derbisi var ve ligdeki son durum şunun açık bir göstergesi ki Juventus gibi diğer takımlar bir an önce toparlanarak daha iyi seviyede futbol oynamaya başlamalı ve şampiyonluk potasına geri dönmelidir. Juventus, oyuncuları ve kadro yapısıyla çok kaliteli bir kulüp." dedi.

5 yorum:

  1. lippiye güveniyorum,haziran ayını sabırsızlıkla bekliyorum,umarım juveli oyuncular bundan sora performansları üst seviyelere taşır ve yazında doya doya izleriz onları gök mavili formayla.cannavaro milli takımda yer alırmı bilemiyorum ama bi chiellini forması almak şart oldu yaza hazır olmak için::DD

    YanıtlaSil
  2. İnşallah kardeşim inşllah. Haziran ayında maalesef Türkiyemiz kupada olmayacağı için hepimiz Azurriliyiz. Ben de eski hocamıza güveniyorum. İnşallah Juventus'tan çok fazla oyuncu Haziran'da Güney Afrika'da olur.

    YanıtlaSil
  3. Del Piero'yu çağırmazsa Afrika'ya artık nefret edeceğim Lippi'den..

    YanıtlaSil
  4. 2006 daki kadronun aynısını sahaya sürse 2010 da yine şampiyon olurmuyuz sizce??buffon-cannavaro-materrazzi-zambrotta-grosso-pirlo-gattuso-camoranesi-ambrossini-totti-delpiero-toni

    YanıtlaSil
  5. Olabilir tabii ki. Yalnız bu sefer dikkat edilmesi gereken çok önemli bir rakip var ki o da İspanya ve Brezilya. Bu iki takımdan çok çekiniyorum açıkcası.

    YanıtlaSil