22 Ocak 2010 Cuma

Candreva: "Bu Formaya Layık Olmak İstiyorum"


Juventus'un yeni transferi Antonio Candreva, Juventus Channel'a çok özel açıklamalarda bulundu. Candreva, "Juventus'ta olmak çok heyecan verici. Geçtiğimiz gün Torino'ya ulaştım ve sözleşmemi imzaladım. Bu sabah kulüp merkezini ziyaret ettim ve Juventus'taki yeni hayatımın başlaması için sabırsızlanıyorum" dedi. Candreva yeni takım arkadaşlarıyla ilk kez antrenmana çıkarken Juventus'un oyuncusu olarak yaşadığı ilk duygularını Valeria Ciardiello ve Paolo Rossi'ye anlattı. Candreva, "Bütün ailem çok heyecanlı. Ferrara ile bir araya geldim. O bana büyük bir şans verdi ve artık benim yapmam gereken şey bu formaya layık olmak. Bunun için kendimi olabildiğince geliştirmeye çalışacağım." dedi. Haziran ayındaki Dünya Kupası'na da değinen Candreva, "Milli takımda oynamak harika bir duygu ama şu an Dünya Kupası'nda oynayabileceğimi düşünmüyorum." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder