23 Ocak 2010 Cumartesi

Ferrara: "Bu Gidişatı Değiştirmek Zorundayız"


Juventus Teknik Direktörü Ciro Ferrara, Roma maçı öncesi yaptığı basın toplantısında çarpıcı açıklamalarda bulundu. Ferrara, "Juventus birçok insanın her daim izlemek ve gözlemlemek istediği bir takım ama ben bu zorlu karşılaşma öncesi bir parça da olsa gizlilik olmasını istedim. Kapılarımız her zaman açıktır fakat bu çok önemli maç öncesi takımın koçu olarak oyuncularıma vermem gereken gizli taktiklerimi ve çalışmalarımızı kapalı bir şekilde yapmak mecburiyetindeydik." derken son zamanlarda özellikle medyada oldukça sık yer alan Hiddink'in kendisinin yerine takımın başına geçirileceği söylentilerine de cevap verdi. Ferrara, "Başkanımızın benimle ilgili yaptığı bütün açıklamalara güveniyorum. Medyada sürekli olarak benim gönderilmemle ilgili yazıp çizenleri biliyorum ama ben kulübümün bana olan inancının farkındayım ve bu yüzden de görevimin başındayım." dedi. Ferrara, geçtiğimiz yıl takımın başında bulunan Claudio Ranieri'nin kovulmasında parmağı olduğu iddiasını da kesin bir dille yalanlarken, "Uzun yıllar bu takımın formasını giydim. Futbolu bıraktıktan sonra da bu işe başladım ve şimdi Juventus'un hocasıyım. Geçen sezon benim adım kulislerde geçerken ben kesinlikle Ranieri takımın başındayken bu çağrılara kulak asmadım. Ta ki geçen sezonunson iki maçından önce takımın başına geçmem isteninceye kadar. Ranieri'nin işine resmi olarak son verilmesiyle birlikte Juventus'la görüştüm ve anlaştım. Öbür türlüsü hiç etik olmayan ve benim karakterime uymayan bir davranıştır. Tekrar belirtmek istiyorum ki Ranieri'nin işine son verilmesinde benim hiçbir etkim olmamıştır." dedi. Yeni transfer Candreva ile Afrika'dan yeni dönen Sissoko'ya da değinen Ferrara, "Candreva harika bir performans gösterdiği için Juventus'a geldi. O çok akıllı bir oyuncu. Bu formayı giymenin onun için ne kadar önemli olduğunu anlıyorum ama yaşının daha çok genç olması onun için bir dezavantaj teşkil ediyor. Fakat o iyi futbol oynuyor. Livorno'da oldukça mükemmel bir performans sergiledi. Livorno'da 10 numara mevkiinde oynuyordu. Yalnız ben idmanlarda onu bu pozisyonun dışında oynattım. Alışık olduğu pozisyonun dışında oynamasının, onun dengesini bozmayacağına inanıyorum. Momo'ya gelince. Momo oynamaya hazır. En önemlisi, şu an için hiçbir sorunu yok. Hem teknik olarak hem de psikolojik olarak rahat. Şu an için takımdaki en canlı oyuncu diyebilirim." dedi. Son olarak rakip Roma'ya da değinen genç hoca, "Roma ligde oldukça iyi gidiyor. Biz ise onların bu iyi performansına son vermek istiyoruz. Bu gidişatı değiştirmek ve ligdeki puan cetvelinde eski konumumuza tekrar geri dönmek zorundayız." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder