17 Ocak 2010 Pazar

Mahalle Takımı: Chievo 1-0 Juventus


Yani bu takıma hele bugün oynadığı futbolu görünce başka bir şey diyemiyorum maalesef. Bu nasıl bir oyundur, bu nasıl bir futbol mantalitesidir anlamak mümkün değil. Defans rezil bir şekilde, orta saha desen pres yapamaz halde ve sürekli top kaybında. Forvette Del Piero bir şeyler yapmaya çalışsa da kaçınılmaz olarak gelen mağlubiyet. Bu maçta Chievo karşısında oynayan Juventus mu yoksa Serie A'nın orta sıralarındaki bir takım mı diye sorası geliyor insanın. Maçın ise anlatılacak hiçbir yanı yok. İlk yarıda adam akıllı bir pozisyon bile bulamayan, karşı ataklarda sürekli top kaptıran ve defansı yol geçen hanına dönen bir Juve. 33. dakikada yine Juventus orta sahasının kaptırdığı topta, önünde hiçbir Juveli savunmacının olmadığı anda topa çok sert vuran ve maçın tek golünü atan Sardo ile galip gelen Chievo. İkinci yarıda ise biraz kıpırdanır gibi olsa da yine vasatı bile bulamayan bir Juventus takımının, bu sezon oynadığı en kötü maçlardan birisi. Hele hele 25 milyon Euro'ya alınan Felipe Melo gibi bir futbolcunun penaltı yaptırmak için kendisini yere atması ve hakemi kandırmaya yeltenmesi. Herhalde o an, artık Juventus gibi bir takımın ne kadar biçare bir görünümde olduğunun canlı kanıtı gibiydi. Bu hafta Roma ve Milan'nın, rakipleri karşısında farklı bir şekilde kazanmalarının ardından ligde dördüncü sıraya düşen Juve'de bu maçın ardından nasıl bir hareketlenme olur bilemiyorum ama tahmin ettiğim bir şey var ki Ferrara artık yolun sonunda ve her an Torino'dan ayrılabilir.

4 yorum:

  1. juve eriyor göz göre göre yazık..

    YanıtlaSil
  2. Maalesef ki takımın durumu hiç iyi değil.

    YanıtlaSil
  3. takımın gidişatı çok vahim şüphesiz ama tcell süperligi takip eden ve o ligde mücadele eden bi takımın tutan klasik futbol takipçileri gibi yok o gelsin yok bu gitsin şöyle olsun bölyle olsun tarzında bi yorum yapmadım hiç bi zaman yapmamda.çok iyi olduğumuz dönemleride izledim şimdi çok kötü dönemlerindede takip ediyorum juveyi ne olursa olsun izlemeye devam edicem.forza juvee

    YanıtlaSil
  4. Tabii ki de söylediklerine harfiyen katılıyorum. Ama abi Juventus gibi bir takımın böyle bir futbol oyanaması karşısında ne diyeceğimi inan ki bilemedim. Olacak iş değil ilk yarı bir tane bile pozisyonu olmaz mı bir takımın. Hadi onu geçtim 25 milyon euroya alınan bir oyuncunun yaptığı komikliğe ne demeli. Sanki sıradan bir ligde mi ya da sıradan bir takımda mı oynuyo bu adam. Kendini yere atıp penaltı yaptırmaya yelteniyor. Olacak iş değil. Takımda daha doğrusu kulüpte bir hareketlenme bekliyorum açıkçası. Radikal kararların alınma vakti geldi de geçiyor bile.

    YanıtlaSil