29 Aralık 2009 Salı

Blanc: "Hiç kimse Juventus'u Bettega kadar iyi bilemez"


Bu sözlerin sahibi başlıktan da anlaşılacağı gibi Juventus Kulübü Başkanı Jean Claude Blanc'a ait. Blanc, kulübün yeni Genel Menajeri Roberto Bettega ile birlikte düzenlediği basın toplantısında Bettega'dan övgü dolu sözlerle bahsetti. Blanc, "Bu kararı tamamen kişisel olarak aldım. Bu tercihimiz (Bettega'nın Genel Menajerliğe getirilmesinden bahsediyor) kulübümüzün hem teknik alanda hem de bütün sportif alanlarda güçlenmesini sağlayacak. Bettega yaklaşık 30 ay bizimle birlikte çalışacak ve ben kendisine bütün sportif alanlarda tam yetki verdim. Kendisi organizasyonlarımıza daha fazla kalite ve başarı ekleyecek. Bettega ile birlikte 2006-2007 sezonunda oldukça önemli deneyimler yaşamıştık. Ben, o ve Secco hep birlikte çalışmıştık. Hiç kimse Juventus'u Bettega kadar iyi bilemez. İşte bu yüzden onunla tekrar birlikteyiz yine hep beraber çalışacağız." dedi. Bettega ise Blanc'ın söylediklerine aynen katıldığını belirtirken önemli bir konuya da değindi. Kendisinin ünlü bir Fransız gazetesine verdiği röportaja değinen Bettega, "Ben hiç bir zaman Serie B Juventus için iyi bir sezondu demedim. İtalyan basını ile olan ilişkime gelince. Ben özellikle şunu belirtmek istiyorum. Görevde bulunduğum 40 ay boyunca yapılan doğru ve güzel işler bir kenara bırakıldı ve özellikle son periyotta ortaya çıkan problemlerin ve sorunların altı çizildi. Benim bu konuda söylemek istediğim budur." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder