16 Aralık 2009 Çarşamba

Ah be Melo Bir Bidonluğun Eksikti !


Vallahi başlıkta da gördüğünüz gibi güleyim ağlayayım mı yoksa üzüleyim mi bir türlü bilemedim. İşin şakası bir yana bir Juventus'lu olarak üzüldüm elbette. Efendim, İtalya'nın ünlü spor radyosu Radio Rai 2'nin her sene düzenlediği "Altın Bidon" yarışmasında en çok oyu alan Felipe Melo İtalya'da yılın Altın Bidon'u seçildi. Hayır insanın hele hele bir Juventus'lunun en çok üzüldüğü şey ise bu adamın sene başında 25 Milyon Euro gibi bir rakamın ödenerek alınması ve sonunda da hayal kırıklığına uğramak. Gerçi Melo'nun bu yıl ki performansı için kesin bir yargıya varmak da mümkün değil. Ne iyi ne de kötü diyebiliyorum ama bu onun Altın Bidon seçilme sonucunu değiştirmiyor. Çünkü Altın Bidon yarışması halkın oylarıyla yapılıyor ve Melo da İtalyan halkının verdiği oylarla bu yılın Altın Bidon'u oldu. Ne diyeyim? Umarım bu sonuç Melo'yu hırslandırır. Çok daha iyi bir performans göstermek için daha fazla çalışır ve Juventus'un sene sonunda yüzünü kara çıkartmaz.

2 yorum:

  1. aldığı parayaı gerçekten hak eden bi performans gösterdiği elbette söylenemezz ama bu yakıştırmanın onu daha fazla çalışmaya itmesi gerekir.ilerleyen zamanlarda orta sahada marcisio-melo- sissokonun birbirleriyle olan uyumu yakalamaları herbirinin performanslarını en az ikiye katlamalarını sağlar.

    YanıtlaSil
  2. İnşallah kamçılar. Dediğine kesinlikle katılıyorum. Juventus'un gerçekten de harika bir orta sahası var. Ferrara'nın kullanabileceği çok fazla oyuncusu var ve bunun da rekabeti ateşlemesi gerekir. Bu rekabetten de hiç kuşkusuz Juventus karlı çıkar.

    YanıtlaSil