6 Ağustos 2010 Cuma

Rakibimiz Sturm Graz


Bugün İsviçre'nin Nyon kentinde çekilen kura neticesinde Juventus'un UEFA Avrupa Ligi Play-Off turundaki rakibi Avusturya temsilcisi Sturm Graz oldu. İlk maç 19 Ağustos'ta Graz'da oynanacak. Rövanş maçı ise 26 Ağustos'ta Torino'da. Açıkçası bu kura beni memnun etti. Sturm Graz, Avrupa Kupaları'nda eski günlerini arayan bir ekip. Juventus'un, Sturm Graz karşısında üstelik de son iki maçtır oynadığı oyunla zorlanacağını sanmıyorum. İnşallah bu söylediklerim de yanılmam. Bu arada, UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden 4 Türk takımı ile ilgili birşeyler de söylemek istiyorum. Her ne kadar Juventus taraftarı olsam da sonuç olarak ben bir Türküm ve kendi ülkemin takımlarının Avrupa arenasında başarılı olmasından her daim gurur duyarım. Fenerbahçe'nin ŞL'ye katılamaması sonucu Avrupa Ligi'nde 4 Türk takımı mücadele edecek. 3 büyükler kolay kuralar çekerken Trabzonspor, Liverpool gibi dev bir rakiple eşleşti. Trabzonspor'un Liverpool karşısında işi hiç kolay olmayacak ama ben 4 Türk takımına da Avrupa yolunda başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder