28 Ağustos 2010 Cumartesi

Juventus'ta bir Dönem Sona Erdi, David Trezeguet Juventus'tan Ayrıldı


Dile kolay tam 10 sene giydi bu formayı. Bu 10 senede, sırtına geçirdiği bu formayla attığı 171 gol onu kulüp tarihinin en çok gol atan yabancı oyuncusu olmasını sağladı. Çok sağlam bir taht kurdu Juventus taraftarının gönlünde. Birçok önemli maçta çok kritik goller attı. Aynı zamanda çok şık ve mükemmel gollere de imzasını attı. Başlıkta da dedim ya, Juventus'ta bir dönem sona erdi gerçekten. 2000'li yılların o efsane takımından kalan son 4 oyuncudan birisi olan Trezeguet de (Diğer 3'ü, Del Piero, Buffon ve Camoranesi) bugün itibariyle takımdan ayrıldı. Büyük bir ihtimalle, İspanyol ekibi Hercules ile sözleşme imzalayacak. Yani kariyerinin bu son demlerinde, İspanya'da top koşturmaya devam edecek. Aslında onunla ilgili yazılacak, söylenecek çok şey var ama insan bu noktada kelimelerin bittiği ana geliyor. Hoşçakal Trezeguet. Ne bu kulüp ne de bu taraftar seni asla unutmayacak. Bizlere yaşattığın güzellikler, her daim hatırlanacak. Bir gün yine Juventus'ta görüşmek üzere, kendine çok ama çok iyi bak.

5 yorum:

  1. Hercules'e mi gidecek ? Nasıl yahu. Bu adama daha iyi teklif gelmemiş mi ? Beşiktaş falan alsaydı. GS bile alabilir Batdal 2 ay yok... Trezeguet kral adamdır.

    YanıtlaSil
  2. Nerde eski Juve nerde eski Cimbom :(
    Abi yeni nesil futbol hiç hoşuma gitmiyor sanki ya. 80'lerin 90'ların maçları denk geliyor bazen inanırmısın çok büyük zevkle izliyorum ve sanki canlı maç gibi heyecanlanıyorum :) Ben 18 yaşımı doldurdum 19'a girdim ve bazen diyorum kendime "futbol için biraz geç doğmuşum sanki" :))

    YanıtlaSil
  3. @Selocan

    Evet kardeşim Hercules'e gidecek büyük ihtimalle. Bunun en önemli sebebi ise Trezeguet'in eşinin İspanyol olması. Aslına bakarsan, kariyerinin son yıllarını Türkiye'de gerçirmesini ben de çok isterdim ama naparsın? "Yenge" böyle isteyince yapacak birşey olmuyor :)

    YanıtlaSil
  4. @Sühan Alp

    Hiç bahsetme be kardeşim 90'lı yıllardan ve 2000'lerin başından :( O yıllar ve o maçlar, insanın aklına gelince içindeki özlem daha da artıyor. Allah'a şükür bizler o yılları ve o güzel maçları canlı canlı yaşadık ve takip ettik. Keşke sen de ibrçoğunu canlı olarak izleyebilseydin. Ama inşalah çok daha güzülelrini, Allah ömür verdikçe hep birlikte seyreder, buradan da yorumlarız.

    YanıtlaSil
  5. @Selocan: Bizimkiler paranın ucunu fazla gösterememiştir, malum krız dönemindeyiz. Keşke gelseydi cimboma ama olmadı kısmet değilmiş.

    @ahmetcan: Umarım yakında gelicek güzel günler. Tabi eski takımların tadi başka oluyor ama napalım elimizde bunlar kaldı :) idare edicez artık :)

    YanıtlaSil