11 Aralık 2010 Cumartesi

Lazio Maçı Kadrosu Açıklandı


Öncelikle hepinizden özür dileyerek yazıma başlamak istiyorum. Yeni bir işe başlamamdan dolayı oldukça yoğun geçirdiğim bir hafta içerisinde sizlerden ayrı kaldım. Bunun için tekrar hepinizden özür diliyorum.

Geçtiğimiz haftasonu Juventus, deplasmanda Catania'yı 3-1 mağlup etmişti. Alınan bu 3 puan, hafta içi UEFA Avrupa Ligi'nden elenen Juve'ye ilaç gibi gelirken şampiyonluk yolunda da altın değerinde bir 3 puan oldu.

Juventus, yarın akşam TSİ 21.45'te kendi evinde Serie A 16. hafta karşılaşmasında Lazio'yu ağırlayacak. Teknik direktör Luigi Del Neri, bu maç için 22 oyuncuyu kadroya çağırdı.

İşte yarınki maç için kadroya çağrılan oyuncular,

2 Motta
3 Chiellini
4 Melo
5 Sissoko
6 Grosso
7 Salihamidzic
8 Marchisio
9 Iaquinta
10 Del Piero
13 Manninger
14 Aquilani
17 Traore
18 Quagliarella
19 Bonucci
20 Lanzafame
21 Grygera
23 Pepe
27 Krasic
30 Storari
31 Costantino
33 Legrottaglie
43 Sorensen

2 yorum:

  1. İtalya'da Juve'ye sempatim var ama Lazio'nun da şampiyon olmasını isteyen biri olarak karmaşık duygular besliyorum bu karşılaşmaya :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz zor bir durum olsa gerek :)

    YanıtlaSil