3 Aralık 2010 Cuma

Bence İyi Oldu, Juventus 1-1 Lech Poznan


Bu aralar yoğun bir tempoda olmamdan dolayı maçın üzerinden 2 gün geçmesine rağmen daha şimdi yazımı yazabilme fırsatı buldum. Efendim bildiğiniz gibi Juventus, UEFA Avrupa Ligi A Grubu'nda 5. maçını Çarşamba akşamı kendi evinde Lech Poznan ile oynadı.

Grubunda oynadığı önceki 4 karşılaşmadan beraberlikle ayrılan Juve, bu maçtan da 1-1 berabere ayrılarak UEFA Avrupa Ligi'nden elendi.

Maçı izlemedim. Bu sebeple maçla ilgili birşeyler karalama fırsatım yok. Lakin şunu söyleyebilirim ki bence elenmemiz iyi oldu.

Bu sayede Juventus, uzun zamandır hasret kaldığı Serie A şampiyonluğuna daha çok konsatre olacaktır. Zaten açık konuşmak gerekirse ligde net bir başarı elde etmeden Avrupa'da elde etmek oldukça zor.


Bu bakımdan bence, bu sezon şu ana kadar fena gitmediğimiz lige daha da fazla asılabilmek adına UEFA'dan elenmemiz daha hayırlı oldu diye düşünüyorum. Kaldı ki mevcut kadro yapısı ile Manchester City gibi Porto gibi takımların olduğu UEFA Avrupa Ligi'nde başarının gelmesi hayal olurdu.

Şimdi Juve'nin yapması gereken tek şey, olabildiğine lige konsantre olmak ve şampiyonluğa asılmak. Ama takımın forvet eksiğinin halen daha devam ettiğini yine söylemeden geçemeyeceğim. Devre arasında takıma iyi bir forvet oyuncusu kesinlikle şart diye düşünüyorum. Umarım yöneticilerimiz de bunun farkındadır ve devre arasında gerekeni yapar.

Ben yine sizler için bu maçın geniş bir özetini paylaşıyorum. Buyrun efendim,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder