31 Ekim 2010 Pazar

Büyüksün Del Piero, AC Milan 1-2 Juventus


Açıkçası maç öncesi ciddi endişelerim vardı. Buffon ve Chiellini'nin yokluğundan sonra, geçtiğimiz hafta oynanan Bologna maçında Krasic'in hakemi aldatmaya yönelik hareketinden dolayı 2 maç ceza alması sonucu bu maçtan galip gelememe endişesi aldı beni. Ama ne olursa olsun takımıma inancım her zamanki gibi tamdı. Del Neri, bu kadar önemli eksiklerin olduğu maçta yanlış bir kadro seçimi yapmayarak orta sahada Melo, Aquilani ve Martinez'e, forvette de Del Piero ile Quagliarella'ya görev verdi. Maça her iki takımda hızlı ve atak başladı. Daha maçın henüz 7. dakikasında gelişen Milan atağında Zlatan İbrahimoviç'in vuruşu üst direkte patladı. Maç, başlangıcından itibaren güzel ve kaliteli geçeceğini belli etti. İlk golü bulan tarafsa Juventus oldu. Dakikalar 24'ü gösterirken sol kanattan gelişen Juventus atağında De Ceglie'nin ortaladığı topa düzgün bir kafa vuruşu yapan Fabio Quagliarella, Juventus'u 1-0 öne geçirdi. Bu golden hemen sonra Milan etkili ataklarla Juventus kalesine gelmeye başladı fakat İbrahimoviç ve Boateng ile bulduğu fırsatları değerlendiremeyince ilk yarı Juventus'un 1-0 üstünlüğü ile sona erdi. İkinci yarıda da kesilmeyen Juventus atakları, 65. dakikada ikinci golü getirdi. Maçın 65. dakikasında Sissoko'nun harika pasıyla topla buluşan yılların efsanesi kaptan Alessandro Del Piero sağ ayağı ile adına ve kalitesine yakışır bir vuruş yaparak topu ağlara gönderdi ve Juventus'u 2-0 öne geçirdi. Ev sahibi Milan 2-0 geriye düşmesine rağmen oyundan kopmadı ve daha sık ataklarla Juventus kalesini yoklamaya başladı. 82. dakikada Antonioni'nin ortaladığı topa kafayla dokunan İbrahimoviç farkı bire indirdi. Maçın son dakikalarında Juventus kalesine etkili gelen Milan, bulduğu pozisyonlarda kaleci Storari'yi geçemedi ve maç Juventus'un 2-1 galibiyeti ile tamamlandı. Milan galibiyeti Juventus'a ilaç gibi gelirken, 36 yaşına gelen Del Piero yıllanmış şarap misali her oynadığı maçta daha da yıldızlaşıyor ve takımını bu yaşına rağmen taşımaya devam ediyor. Ne diyelim, büyüksün Del Piero!

2 yorum:

  1. hahah berlusconi bu maçtan sonra suratının aldığı şekli düzeltmek için botoksa ihtiyaç duyacak :) arada barcanın maçına gözüm kayınca del piero'nun golünü kaçırdım. yoksa ben de yazacaktım maçı.

    ahmet juventus'u görünce benim içim kan ağlıyor sen ne diyorsun bu işe? kadroya bakıyosun, futbola bakıyorsun sanki juventus değil de serie A'nın herhangi bir güçlü takımı. Kayseri hüviyetinde. ilk gol de tam ben bunları düşünürken geldi :)

    jorge martinez falan çok ziyan adamlar bu sene bonucci ve krasic hariç transfer yok sayıyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. Ben o kadar karamsar değilim abi. Sonuçta baktığımız zaman Juventus'un maçları bol pozisyonlu ve gollü geçiyor. Geçen sezonki antrenman maçı havasındaki sıkıcı maçları hatırlayınca bu sezon daha iyi bir durumda olduğumuzu düşünüyorum açıkcası. D

    iego'nun ayrılması hakikatten kötü oldu bizim için. Şu evut kadro yapısında Diego da yerini alsa çok daha iyi bir takım hüviyetinde olacağımız kesindi. Krasic zaten bu yılın Juventus adına en büyük kazancı hiç kuşkusuz. Bonucci de beklediğimin üzerinde bir performans sergiledi şu ana kadar.

    Lakin takımın acil bir forvet transferine ihtiyacı var. Del Piero her ne kadar böyle süper bir performans çıkarmış olsa da artık 36 yaşında. Kesinlikle devre arası takıma iyi bir forvet alınmalı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil