2 Temmuz 2010 Cuma

Korktuğumuz Başımıza Geldi, Juventus'un Yeni Sezon Formaları


Birkaç gün önce forma üstadımız sevgili Selocan'dan aldığım duyum üzerine burada sizlerle paylaştığım Juventus'un yeni sezon formaları hakkında verdiğim bilgiler maalesef bugün itibariyle doğru çıktı. Maalesef diyorum ama bu maalesefi siz sevgili takipçilerime verdiğim bilginin doğru olmasından dolayı değil formaların gerçekten de bu şekilde olduğunu gördüğümden, gördüğümüzden dolayı söylüyorum. Juventus'un birkaç gün önce resimleri dolaşan yeni sezon kids yani çocuk forması, aynı şekilde yeni sezonun forması olarak bugün kulüp tarafından tanıtıldı. İnanın ki ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu zigzag mevzusuna Nike'ın kafayı yormasını da anlayabilmiş değilim. Nike gibi bir firma, Juventus gibi br kulübe bu kadar basit ve estetiği sıfır tasarımları nasıl yapar onu da anlayabilmiş değilim. Gerçi bu işin üstadı da sevgili Selocan kardeşimdir. Lappappa'da, kendisi çok daha iyi bir şekilde formanın ve tasarımının detaylarını bizlerle paylaşacaktır. Lakin bir kaç kelam da bir taraftar olarak yapmayı uygun gördüm. Hadi çubukluyu geçtim o beyaz formalar ndir öyle ya? Sanki 90lardaki Power Rangers kostümleri gibi. Nike'a hiç ama hiç yakıştıramadım. Sözün özü, Nike'ın yanında her daim küçümsenen Lotto bile Juventus'a bu kadar kötü formalar yapmamıştı. Yorum sizin. Saygılarımla.

2 yorum:

  1. Manninger'in üzerindeki kaleci forması herhalde. Artık formaların kalecisi olmadığı için hepsi aynı olduğu için, kafa karışıyor. Zaten Juventus genelde 2 forma yapar. O kaleci forması bu sezon çıkacak olan Man U away forması ile aynı, sadece koldaki renkler farklı. Diğer beyaz forma, away olan aslında fena değil, ama bu şimşek meselesini anlamadım Nike'ın.

    Juventus'un bu sene milliyetçiliği tutmuş. Home formanın şortunda italyan bayrağının renklerinden ince çizgiler var derken, adamlar hem kaleci hem de away formayı direkt bayrak yapmışlar. Geçmişi bir araştırmam lazım, ancak sanki ilk defa bu kadar İtalyan takılıyorlar. Milli takım bile bayrak rengini kullanmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç sorma başkanım bu sene baya bir milliyetçi takılıyor kulüp, ccc Agnelli Reis ccc :))

    YanıtlaSil