30 Temmuz 2010 Cuma

Güzel Oyun Güzel Başlangıç, Shamrock Rovers 0-2 Juventus


Juventus, dün akşam 2010-2011 sezonun ilk resmi karşılaşması olan UEFA Avrupa Ligi 3. eleme turu ilk maçında Shamrock Rovers'ı deplasmanda 2-0 yenerek turu geçmek adına büyük bir avantaj elde etti. Geçtiğimiz sezon büyük hayal kırıklığı yaşayan ve 3 kulvarda da sezonu hüzünle kapayan Juventus, dün akşam sahada ortaya koyduğu güzel oyunuyla kazanmasını bildi. Juventus gollerinin ikisini de Amauri atarken, takımın yeni transferleri Pepe ve Lanfazame de oynadıkları futbolla göz doldurdu. Maça hızlı başlayan Juventus, daha 2. dakikada golü buldu. Gelişen Juventus atağında, yapılan duvar pası neticende kaleciyle karşı karşıya kalan Amauri takımını 1-0 öne geçirdi. Golden sonra oyunun kontrolünü iyice ele alan Juventus, Shamrock kalesinde ard arda tehlikeli pozisonlar buldu. Lanzafame ve Diego ile mutlak gol pozisyonlarından yararlanamayan Juve ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Juventus, maçın ikinci yarısında da üstünlüğünü kaybetmedi. Maçın 59. dakikasında gelişen ani atakta ilk rakibinden harika bir vücut çalımıyla sıyrılan Amauri'nin, ikinci rakibini de geçerek kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonda vurduğu top direkten geri döndü. 74. dakikada sağ kanattan gelişen Juventus atağında, Motta'nın ortaladığı topa iyi yükselen Amauri maçın sonucunu ilan etti, 2-0. Bu skorla Juventus turu geçmek adına büyük bir avantajı eline geçirdi. Maçın adamı ise attığı 2 gol ve mücadeleci oyunuyla birçok pozisyona giren Amauri'ydi. Juventus, yeni sezona oldukça güzel bir oyun ve bu oyun neticeinde güzel bir maçla başladı. Hayırlısı olsun diyelim. İnşallah Juventus, Serie A'ya da böyle güzel bir şekilde başlar.

4 yorum:

  1. Amauri bu formda devam ederse işimiz kolaylaşır ama Dzeko gerekli

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası Dzeko ya da Krasic'den birisini ben de takımda görmek istiyorum. Amauri tek başına yetersiz. Diego'nun beslediği, Amauri ile birlikte bir santrafordan daha oluşan ikili forvet takıma daha faydalı olur düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  3. Selam,

    Ben yeni ve orjinal bir fikirim üzerine blog açtım. Bu blogda maçların taktiksel analizi, takımların taktiksel analizi, taktik bilgileri, stratejiler ve eski taktiklere yer verecem. Yani kısacası futbolun teknik kısmını ele alıcam.
    Bunu yapmam için sizi gibi futbolu bilen ve takip eden bloglardan destek almak istiyorum. Sizin vereceğiniz bilgiler ışığında takımları daha iyi analiz edebilirim diye düşünüyorum. Tek başıma bütün maçları, bütün kadroları takip edemeyeceğim için sizlerin yardımına ihtiyacım var.

    Eğer bilgi alışverişi açısından benim MSN'imi eklerseniz çok sevinirim.
    Sizde takip ettiğiniz takımlarla ilgili detayları benle paylaşıp, beni aydınlatabilirsiniz..

    MSN: tacticalmastermind@hotmail.com

    Blog: http://soccertactic.blogspot.com/

    Saygılar

    Mesela JUVENTUS takımı ile bilgileri, son detayları sizden alsam çok memnun olurum. Hem sizden destek aldığımı da açıkça belirticem tabii ki blogumda..

    YanıtlaSil
  4. Tabii ki elbette destek veririm. Soncunda hepimizin ortak sevdaı futbol. Hemen bloğunuzu takip altına alıyorum. Şayet; Juventus ile ilgili ne zaman bir bilgi isterseniz bana ulaşmanız yeterlidir. Saygılarımla.

    YanıtlaSil