26 Haziran 2010 Cumartesi

Yeni Sezonun Forması Bu mu Gerçekten !


Forma üstadım sayın Selocan'dan aldığım bu haberle hakikatten şok oldum. Nike'ın bu sezon ilk olarak Inter'e yaptığı yeni home formanın zigzaglı acayip bir şekilde üretilmesi ve tanıtımının yapılmasıyla birlikte acaba Juventus'ta mı böyle olacak diye düşünmüştüm. Netteki birkaç sitede gördüğüm tasarımlar da hep bu tarz zigzaglı şekilde tasarlanmıştı. Lakin Selocan üstadın beni yönlendirdiği www.footballshirtculture.com sitesinde resimdeki yeni sezon için üretilen kids yani çocuk formasının Inter'in formasına benzer şekilde olduğunu görünce açıkçası şok oldum. Elbette bunlar yeni pazarlama stratejileri kapsamında yapılan işler ama ben bir futbol aşığı olarak bilhassa formalarda sadelikten yana bir tavır takınmaktayım. Juventus'un efsanesi olan düz çizgili formanın, yeni sezonda zigzaglı şekilde olacak olması beni hayal kırıklığına sevk etti. İşin doğrusu bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder