19 Ekim 2009 Pazartesi

Diego Altın Top'a Aday


Juventus'un bu sezon başında Werder Bremen'den transfer ettiği Brezilyalı yıldızı Diego, geçen sezon Werder Bremen'de sergilediği perfonmasıyla bu seneki Altın Top'a aday gösterilen 30 oyuncudan birisi oldu. Diego konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamasında, " Altın Top'a aday gösterilmek benim için çok büyük bir başarı. Dünya'nın en iyi oyuncularından birisi olabilmek için sürekli kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Birçok önemli yıldızın, çok büyük yeteneklerin yer aldığı bu listede olmak beni çok mutlu etti ve de heyecanlandırdı. Demek ki sergilediğim performansım takip ediliyor ve ben de değer görüyorum." dedi. Biz de bu seneki Altın Top ödülü aday listesinde bir Juventus'lu futbolcunun yer almasından dolayı Diego'ya teşekkürlerimizi sunuyor, bu ödülü onun kazanması için bütün iyi dileklerimizin ve dualarımızın onun yanında olduğunu belirtiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder