15 Ekim 2009 Perşembe

Cannavaro Köpürdü !!!


Juventus'un ve İtalya Milli Takımı'nın başarılı savunma oyuncusu Fabio Cannavaro, hakkında şike yaptığı iddialarını gündeme getiren basına köpürdü. Cannavaro, "Benim vicdanım rahat. Ben yalnızca alerji ilacı kullandım. Fakat basın bu olayı çok abarttı. Ancak ben kariyerim boyunca bu oyunu kurallara uygun olarak oynadım." açıklamasını yaptı. Cannavaro, arı sokması sebebiyle alerji ilacı kullanmış ve bu ilaç da oyuncunun vücudunda doping maddesi çıkmasına sebep olmuştu. Ancak Cannavaro, doping yapmadığı anlaşılarak doping iddialarından aklandı.

4 yorum:

  1. Abi zaten bi doping işi çıksın hemen geçmiş araştırılır.Herkesin geçmişi temiz değil.

    FORZA JUVEEEEE!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Aynen hocam. Nedense para babası Moratti'nin Inter'i ile başbakan Berlusconi'nin Milan'ı hiç gündeme gelmez. Neden acaba?

    YanıtlaSil
  3. Tabii hocam bilirsin zaten hiç büyükleri çekemezler zaten blogunun kenarındali 1.ve 3 resim herşeyi kanıtlıyor be hocam.

    YanıtlaSil