2 Nisan 2010 Cuma

Tekrar Merhabalar


Öncelikle hepinizden çok çok özür dilerim. Yaklaşık 1 aydır bloğa yazmadım. Ben yalancı ya da oynayan bir adam değilimdir bu yüzden de yazamadım, şu oldu, bu oldu gibi sudan bahaneler uydurmadan dosdoğru gerçeği yazıyorum. Takımım Juventus'un bu yıl milyonlarca taraftarını olduğu gibi beni de hayal kırıklığına uğratması, bilhassa da son 1 aydır takımın önce UEFA Avrupa Ligi'nden elenmesi ardından da ligde ard arda istikrarsız sonuçlar alması beni bu işten biraz soğuttu. Ama taraftarlık yalnızca iyi gün taraftarlığı değildir. Ne olursa olsun bu baş koyulan yola devam edilmelidir. Bu yüzden 1 aylık bir kesintinin ardından tekrar sizlerle birlikteyiz. Bu arada Juventus için artık bir tek hedef kaldı. O da ligi 4. bitirerek seneye Şampiyonlar Ligi'ne katılabilmek. Ligde artık ilk 3 netleşti. Son haftaya kadar şampiyonluk yarışı Inter, Milan ve Roma arasında sürecek. Sezon sonunda ipi kim göğüsler bilemeyiz ama ligi 4. bitirebilmek adına da Juventus, Palermo, Napoli, Sampdoria, Genoa ve Fiorentina arasında da ligin sonuna kadar amansız bir yarış olacağı kesin. Şu an için bu yarışta Palermo ve Juve diğerlerine göre bir adım önde. Bakalım ligin sonunda hangi takım 4. olacak. Bizim dileğimiz elbette Juve'nin olmasından yana buna hiç kuşku yok. Lakin dediğim gibi Serie A oldukça ilginç ve bir o kadarda rekabet dolu bir lig olduğu için şimdiden bir tahmin yürütmenin de bir manası yok. Bu hafta deplasmanda Udinese'ye konuk oluyoruz. Umarım bu maçta alacağımız 3 puanla Palermo'yu geçip dördüncü sıraya çıkabilmek için bir adım daha atarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder