6 Kasım 2009 Cuma

Olacak İş Değil Ya !


Şimdi bu resmi ve başlığı görenler şaşırabilir. Ne alaka diye. Hemen açıklıyayım efendim. Malumunuz, fanatik bir Juveli olmamdan dolayı takımımın bu sezon giydiği formayı almak istiyorum. Yani her taraftarın ki gibi masumane bir istek benimkisi de. Şunu diyebilirsiniz, "Kardeşim çok istiyorsan git Juve Store'un internet sitesinden satın al.". Fakat ben kredi kartı kullanmayan birisi olduğum için böyle bir seçeneğim yok maalesef. İstanbul'da ikamet etmemin verdiği avantajı da düşünerek hemen Beyoğlu'ndaki o büyük Nike mağazasına gittim. Ne de olsa bu formayı daha doğrusu bu formanın orjinalini İstanbul'da da bulamayacaksam hiç bir yerde bulamam diyerekten Beyoğlu İstiklal Caddesi'ndeki mağazaya koştum. İşte beni en çok şaşırtan daha doğrusu hayal kırıklığına sevk ederek sinirlendiren şey de burada oldu. Mağazanın üçüncü katındaki futbol bölümünde Nike'ın sponsor olduğu Avrupa'nın bütün büyük takımlarının formasından tutun da polar hatta eşofman takımlarına kadar her ürünü vardı ama Juventus'un formayı da geçtim bir tane bile ürünü yoktu. Uzun süre aradım, o katta bakmadığım bölüm kalmadı ama yoktu, yoktu, yoktu. En sonunda biraz da sinirlenmemin sebep olduğu sert bir ses tonuyla o kattaki mağaza görevlisine niçin Juventus'un formasının ve de ürünlerinin olmadığını sordum. Aldığım cevap ise çok daha ilginçti. Görevli, Juventus ürünlerini sipariş ettiklerini hatta bütün ürün çeşitlerinden sipariş verdiklerini ve de bu ürünlerin (Forma da dahil) anca Nisan ayı gibi ellerinde olacağını söyledi. Şaka gibi ya! Takımın bu yıl kullandığı forma Nisan ayı gibi gelecekmiş Türkiye'ye. Zaten sezon Mayıs'ta bitiyor, hiç gelmese daha iyi yani! Olacak iş değil. Mağazada Barcelona'dan tutun da Celtic'e, Arsenal'e kadar bütün Nike kullanan Avrupa takımlarının daha doğrusu Avrupa'nın dev takımlarının ürünleri var bir tek Juve yok. Juve'ninkiler de taaa Nisan'da gelecekmiş. E pes doğrusu !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder